• DayZ Standalone Update 0.60.133516 (Stable) 5 1
Aktuell:  

Autor: saiboT Thema: DayZ Standalone Update 0.60.133516 (Stable)  (Gelesen 11265 mal)

Offline r4hDex

  • Legende
  • *
  • Registriert: Mai 2014
  • Beiträge: 1077
  • Bohnen: + 509 / - 21

Mehr ...

  • Aktivität:
    22%
    • r4hDex
  • Gefällt mir:
  • Likes Given: 386
Re: DayZ Standalone Update 0.60.133516 (Stable)
« Antwort #45 am: vor 2 Monaten »



« Letzte Änderung: vor 2 Monaten von r4hDex »
"Meine Mutter hat mir immer gesagt: Irgendwann bist du in Irgendwas gut; Ich glaub' nicht, dass sie bei "Irgendwas" an Zombies töten gedacht hat"

Besucht uns auf unserem Server: LangMach[GER] 2.0 (89.163.135.145:2600)

Offline r4hDex

  • Legende
  • *
  • Registriert: Mai 2014
  • Beiträge: 1077
  • Bohnen: + 509 / - 21

Mehr ...

  • Aktivität:
    22%
    • r4hDex
  • Gefällt mir:
  • Likes Given: 386
Re: DayZ Standalone Update 0.60.133516 (Stable)
« Antwort #46 am: vor 2 Monaten »
"Meine Mutter hat mir immer gesagt: Irgendwann bist du in Irgendwas gut; Ich glaub' nicht, dass sie bei "Irgendwas" an Zombies töten gedacht hat"

Besucht uns auf unserem Server: LangMach[GER] 2.0 (89.163.135.145:2600)

Offline saiboT

  • Global Moderator
  • Legende
  • *
  • Registriert: Jan 2014
  • Beiträge: 2029
  • Bohnen: + 2430 / - 19

Mehr ...

  • Aktivität:
    37%
    • saiboT
  • Gefällt mir:
  • Likes Given: 815
Re: DayZ Standalone Update 0.60.133516 (Stable)
« Antwort #47 am: vor 2 Monaten »
2 GB Exp. Update ;)

Gesammelt werden Daten zur Serverperformance, die Server bleiben nur 1-2 Stunden online.

Zitat
As you know we've been working hard toward the goal of getting 0.61 to you. That said, we will be releasing 0.61 experimental for a LIMITED TIME (1-2 hours) to stress test the login queue and to collect performance logs from the servers. Again, this is a very limited release of 0.61 for data collection, but its a step forward. We will be stoked if you recorded your gameplay and/or open tickets on the Feedback Tracker to let us know what you're experiencing. Remember, testing feedback gets us closer to regular play.

Mirek Maněna has a message for you about some known issues on Experimental servers:

"As said before, this release serves mainly to gather important data, so try to limit expectations. 0.61 has a lot of changes (particularly in networking) compared to 0.60, so many unexpected things can occur in the live environment. It's even possible that servers won't work at all when many players attempt to connect, but at least this will help us discover if there's something wrong with the new login queue. As always in first experimental iterations, expect possible client/server crashes. Also, you can expect all of the blockers mentioned in the latest Status Report.

Another note, don't expect vehicles, as we're still working on them per our last Status Report. Sure, this isn't ideal from a playing perspective, but this is quite a big deal from the testing side. If the servers can handle the player load that will be put on them, we believe those that get in will find quite a bit of improvement. We hope you enjoy those, and as always, we appreciate your participation."
« Letzte Änderung: vor 2 Monaten von saiboT »
Bei Fragen... fragen.

Offline saiboT

  • Global Moderator
  • Legende
  • *
  • Registriert: Jan 2014
  • Beiträge: 2029
  • Bohnen: + 2430 / - 19

Mehr ...

  • Aktivität:
    37%
    • saiboT
  • Gefällt mir:
  • Likes Given: 815
Re: DayZ Standalone Update 0.60.133516 (Stable)
« Antwort #48 am: vor einen Monat »
Stable Server gehen demnächst off, es wird ein kleines Sicherheitsupdate aufgespielt.
Bei Fragen... fragen.