Autor: saiboT Thema: Jahresrückblick 2015  (Gelesen 2703 mal)

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Jahresrückblick 2015
« am: vor einen Jahr »
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As 2015 draws to a close and we approach the two year milestone of DayZ in the Steam Early Access program, the DayZ development team would like to show our deep appreciation to those who have joined us on the journey of this landmark title.

We more than anyone understand the frustrations and difficulties that come with participating in the public development of a game. As the team marches along with the new Enfusion engine development, we with our community have weathered broken or missing features, near game-breaking bugs, general growing pains, cheating issues and more. We’ve also experienced exciting landmarks and vital improvements alongside them.

We count ourselves lucky to have one of the most passionate, dedicated gaming communities sticking by us through the good and bad, aiding the team in making massive gains and advancements we might never have been able to accomplish without Early Access and those who have participated in it. With our goal set for a 2016 release from Early Access and the coming 1.0 of DayZ, lets take a quick look at what we have ahead of us:

Steam Workshop support (Modding)
Base Building
Aerial Vehicles
New Renderer
New robust Animation System
Enhanced Audio System support
Predators
Finalized Chernarus +
Animal Companions
New more modern UI & Inventory
Public Server Binaries & Servlet/Database Release
New User Actions & Fluid movement within the game world
And that’s only the beginning.

The entire DayZ team is exceptionally excited about the coming year. We look forward to building this world with our growing community, seeing even more amazing stories play out and sharing landmark moments with everyone that has made this game what it is so far. We thank you, and to everyone who has joined us along the way on our march to DayZ’s ultimate release - this wouldn’t be possible without every one of you.

Quelle: www.bistudio.com


Während das Ende von 2015 immer näher kommt, erreichen wir auch bald den 2 Jahres Meilenstein des Early Access Programms von DayZ. Wir von Bohemia Interactive möchten uns hiermit bei euch allen bedanken, die uns in dieser Entwicklung bisher begleitet haben.

Wir verstehen besser als jeder andere, welche Frustration und Schwierigkeiten bei der Teilnahme einer Spieleentwicklung entstehen. Neben der Entwicklung des Teams an der neuen Enfusion Engine war und ist es ein ständiger Kampf zusammen mit der Community gegen Bugs, fehlenden Features, Cheater und vieles mehr zu arbeiten. Wir haben zusammen aber natürlich auch große Fortschritte gemacht und wichtige Ziele erreicht.

Wir sind sehr glücklich darüber eine Community zu besitzen, die sich so an der Entwicklung engagiert und mit uns durch Höhen und Tiefen geht. Es ist ganz klar, dass das bisher erreichte ohne euch niemals erreicht worden wäre. Mit den Zielen im Jahr 2016, die Early Access zu verlassen und die Version 1.0 zu erreichen, wollen wir kurz einen Blick darauf werfen was uns dieses Jahr erwartet:

•   Steam Workshop Support (Modding)
•   Base Building
•   Luftfahrzeuge
•   Neuer Renderer
•   Neues Animationssystem
•   Raubtiere
•   Chernarus + abgeschlossen
•   Tiergefährten
•   Neues und moderneres UI und Inventarsystem
•   Release der Serverfiles
•   Neue User Actions & flüssigere Bewegungen im Gameplay
•   Und das ist nur der Anfang.

Unser ganzes Team freut sich schon auf das kommende Jahr und insb. mit der wachsenden Community weitere Meilensteine zu erreichen. Wir danken euch allen, die uns auf unseren Weg begleiten – ohne jeden einzelnen von euch, wäre das alles nicht möglich.
« Letzte Änderung: vor 3 Wochen von saiboT »
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