Origins Mod 1.8
DOWNLOAD
Zugriffe: (4748)  Downloads (1544)  Letzter Download: Heute um 18:30 
Vorheriger Download | Nächster Download
Beschreibung: Origins Mod 1.8

Origins Mod, the new ARMA II mod inspired and based on highly modified version of DayZ Mod. Fight to survive in the harsh apocalyptic Taviana map, fully redesigned, making room for a wide range of new features and twisted survival elements. The world has gone to hell and you're right in the middle. There is more to life than just surviving, and now you have a purpose. What is this infection that has spread across the globe? Why are the dead walking again? Is there any hope in putting an end to this?

There is only one way to find out, grab what supplies you can and get exploring.

























Change Log:

Hinzugefügt:
  • Gaika Limousine + Schablonen.
  • Colonel Zeltwagen.
  • Colonel Tankwagen.
  • Neue Landmasse südlich von Byelov mit maßgeschneiderten Gebäuden, Damm, U-Boot-Hafen etc.
  • Über 300 neue Items (Nahrungsmittel, Getränke, Snacks, medizinisches Zubehör, Fahrzeugteile, Bücher, Werkzeuge und noch viel mehr!
  • Bier, Wein und Vodka.
  • Spongebob Rucksack.
  • Patrick Rucksack.
  • Neues Medic Skill System + zugehörige Items.
  • Neues Mechanic Skill System + zugehörige Items.
  • Neue Materialien.
  • Neue Krankheiten.
  • Möglichkeit, sich selber eine Bluttransfusion zu geben.
  • Schmelzofen + zugehörige Items.
  • Möglichkeit, neue Verstärkungsmaterialien mit verschiedenen Schutzeigenschaften herzustellen.
  • 9 neue Nahkampfwaffen (Baseballschläger, Schraubenschlüssel, Sense, Sichel, Schwert, Hammer, Spitzhacke, Rohr, Schaufel).
  • 15 neue Schusswaffen (L85A2 Holo GL, M8, M8 + M320, M8 Compact, M8 CQC, M8 Compact CCO, L110A1, M8 Sharpshooter, M8 Holo SD, L85A2 ACOG, L85A2 ACOG GL, AA-12, L7A2 GPMG, G36C SD (camo), L85A2 NVV).
  • 11 neue Quests, um Fähigkeiten zu erlernen.
  • Klapprad.
  • Aufblasbares Boot.
  • Zahlreiche neue begehbare Gebäude.
  • 2 neue Leitern, um über Zäune in Lager zu klettern.
  • 6 neue begehbare Fabriken.
  • Neue Novistrana Polizeistation-Variante.
  • Neues offenes Sägewerkgebäude.
  • Neue begehbare Zerstörerschiffe (ältere Varianten wurden entfernt).
  • Neue aufnehmbare Zombieteile.
  • Neuer Metzger-Zombie.
  • Neuer Mechaniker-Zombie.
  • Winter-Kleidung.
  • Maispflanzen.
  • Neue Tankzüge.
  • 4 neue Flugzeugwracks an den Flughäfen.
  • Neues Mähdrescherwrack.
  • Neues U-Bootwrack.
  • Neues Buswrack.
  • Muldenkipper und Großbagger.
  • Neue Umgebungsgeräusche auf Taviana.
  • Kreisverkehr bei Krasnoznamensk, um das Auffahren auf die Autobahn zu erleichtern.

Behoben/Verändert/Verbessert:
  • Bluttransfusions-System überarbeitet.
  • Reparatur-System verändert + zugehörige neue Items.
  • Sektor B umgestaltet.
  • Loot auf Sektor B verändert.
  • Neue MGs auf Sektor B.
  • Tank-System umgestaltet.
  • Dr. Ivan's Labor verbessert.
  • Axtmodell überarbeitet.
  • 2. Stock für Polizeistationen hinzugefügt.
  • Polizeistationen für FPS-Verbesserungen umgestaltet.
  • Militärbarracken aufpoliert.
  • Temperatur-System überarbeitet.
  • Hunger- und Durst-System überarbeitet.
  • Wälder komplett überarbeitet (Baumanzahl im Süden Sabinas und Byelov für mehr Performance und FPS reduziert).
  • Krankheitspezifische Medikamente.
  • Möglichkeit, Fahrzeugteile abzuschrauben, um sie zu untersuchen.
  • Schiffe in Häfen nun über provisorische Brücken erreichbar.
  • Mehrere große Texturen überarbeitet und für mehr Performance herunterskaliert.
  • Lootspawn-System überarbeitet.
  • Möglichkeit, durch die Wände in Dr. Ivan's Labor zu schauen, behoben.
  • Neue Polizeistationen in Byelov und Etanovsk.
  • Gebäude in Krasnoznamensk überarbeitet.
  • Falsch positionierte Eisschollen auf Novistrana richtiggestellt.
  • Fenster aus einstöckigen Läden entfernt, um rein bzw. rausschießen zu können.
  • Verschieden kleine Objekte in Sabina für bessere FPS entfernt.
  • Anzahl an Wracks auf der Straße von Branibor nach Seven reduziert.
  • Bug, dass Helikopter durch Schiffe fallen, behoben.
  • Bug, dass man durch den Bahnhof in Sabina fällt, behoben.
  • Problem, dass Zombies die roten Fabriken nicht mehr verlassen konnten, behoben.
  • Globale FPS Optimierung: Bis zu 10 extra FPS in zuvor problematischen Gebieten (Sabina), aber auch generell mehr Performance.
  • Bug, dass das FF MG nicht gerade schießt, behoben.
  • Texturen zum Laden in Martin hinzugefügt.
  • Verbuggtes Gras um Dr. Ivan's Labor behoben.
  • Glasröhren in Dr. Ivan’s Labor entfernt.
  • Bug, dass der Tunnel in Sabina die Reifen beschädigt, behoben.
  • Keine fliegenden Einrichtungsgegenstände mehr.
  • Bug, das man nicht durch Ecken in Dr. Ivan's Labor schießen konnte, behoben.
  • Verbuggte Bodentextur in Dr. Ivan's Labor behoben.
  • Bojen um Bohrinseln überarbeitet.
  • Bug, dass man bei der Bot Mi-17 den Piloten nicht töten konnte, behoben.
  • Eine der seitlichen MGs von der Mi-17 Cz gefixt.
  • Reparaturmenue verbessert.
  • Buhanka-Explosion überarbeitet.
  • Anzahl an Straßenlaternen in Sabina aus Performancegründen halbiert.
  • Löcher in der Begrenzung der Rennstrecke hinzugefügt.
  • Gewicht der M9-Pistole von 9kg zu 0.9kg geändert.
  • Bug, durch welchen man durch die Sector B Wände schauen konnte, behoben.
  • Bug, bei dem Wasser in Seen geleuchtet hat, behoben.
  • Wasser in Seen überarbeitet .
  • Soldatenleichen auf Straßen überarbeitet und verbessert, Taviana Army Uniformen eingefügt.
  • Fehlende Schatten bei Autos hinzugefügt, bei denen dieser zuvor gefehlt hat.
  • Bug, durch welchen man nicht in Bimmer u.a. einsteigen konnte behoben.
  • Bug, durch welchen Bots den Schrottbus nicht beschossen behoben.
  • Bug, durch welchen es nicht möglich war Beifahrer in der Fähre zu erschießen behoben.
  • Durch den Boboden fallen im Sabina Casino behoben.
  • Bug, durch welchen man durch Wände in Schule in Nord Branibor gehen konnte, behoben.
  • Bug, bei welchem ein Helikopter das Dach vom Trebylanka Kraftwerk nicht erkannt hat behoben.
  • Bug, durch welchen man durch Wände in Schule in Treblyanka NPP gehen konnte, behoben.
  • Schwarze Texturen bei Zäunen in Molotovsk und Lyubol behoben.
  • Zombies, welche nicht in den Vladislav TV Turm gingen und Schatten-Fehler behoben.
  • Bug, durch welchen man durch die Brückenpfeiler in Novistrana schwimmen konnte, behoben.
  • Bug durch welchen man durch manche Krankenhauswände gehen konnte, behoben.
  • Bug, durch welchen man sich im Dach vom grauen Hotel verstecken konnte, behoben.
  • Bug, durch welchen man in einen Raum im Bürogebäude glitchen konnte, behoben.
  • Krumme Schienen in Sabina entfernt.
  • Fehlende Texturen, fliegende Objekte etc im Sabina Museum überarbeitet.
  • Fehlende Textur in Sabina Bank hinzugefügt.
  • Bug, bei welchem man im Scrap Buggy nicht als Beifahrer einsteigen konnte, behoben.
  • Unsichtbare Wand im Sabina Parlamentsgebäude entfernt.
  • Fehlende Schienen bei der Bratislav Brücke hinzugefügt.
  • Unbetretbare/ungünstig positionierte Container in den Häfen angepasst.
  • Problem mit Mülleimern in Bar in Sevastopol behoben.
  • Obshironsk Straßenschild zu Aphshironsk geändert.
  • Rechtschreibfehler auf Slavyansk Straßenschild behoben.
  • Fehlende Texturen auf Grabsteinen hinzugefügt.
  • Bug, dass manche Fahrzeuge nach Beschädigung nicht absackten, behoben.
  • Bug, dass der Gunner im Scrap Bus nach 100m nicht mehr zu sehen war, behoben.
  • Löcher in Zaun um Krasnozamensk hinzugefügt.
  • Falsche Bluttexturen überarbeitet.
  • Bug, dass man durch Wände im Lyepestok Krankenhaus laufen konnte, behoben.
  • Missing texture Bug behoben.
  • Verschiedene Bodenverschiebungen in Sabina behoben.
  • Bug, dass man neben dem Fahrstuhl im Sabina Einkaufscenter in der Luft schwebt, behoben.
  • Unsichtbares Haus in Grushnoye entfernt.
  • Wrack am Anfang der KRK Inselstraße entfernt.
  • Einsteig-Bug bei Taviander behoben.
  • Bug, dass keine Upgrade-Möglichkeit bei Zäunen erschien, behoben.
  • Bug, dass man keine Mitglieder zur Stronghold hinzufügen konnte, behoben.
  • Bug, dass man die letzte Stage der Garage nicht bauen konnte, behoben.
  • Bug, dass man durch Pfeiler der KRK Insel Brücke laufen konnte, behoben.
  • Fliegende Straßenbegrenzungen um Lyepestok entfernt.
  • Unpassende Schattenmodelle überarbeitet.
  • Falsche Bodentextur in Dalnogorsk Hangars entfernt.
  • Bug, dass man durch Wände im Parlamentsgebäude in Sabina laufen konnte, behoben.
  • Feuerwache in Sevastopol gesenkt, um Beinbrüchen vorzubeugen.
  • Toilette an der Straße von Lypestok nach Ovisoy entfernt, um dort Lager bauen zu können.
  • Fliegende Partikel für bessere Performance entfernt.
  • Bäume aus der Kirche in Alexander entfernt.
  • Bessere Performance in Alexander.
  • Unebenheiten und versunkene Gebäude in Kameni überarbeitet.
  • Fehlende Texturen der Treppen bei Helfenburg hinzugefügt.
  • Büsche bei Alexander für bessere Performance entfernt.
  • Verschwinden von Objekten hinter Fenstern/Türen mancher Gebäude behoben.
  • Rechtschreibung mancher Items angepasst.
  • Gewicht mancher Items angepasst.
  • Namen diverser Stencils berichtigt.
  • Kamaz Transporter zu Beast umbenannt.

English:

Spoiler for Verborgen:
Added:

- Gaika limousine vehicle + stencils.
- Colonel Tent Truck.
- Colonel Fuel Truck.
- New land area added bellow Byelov with customer buildings, dam, submarine base etc…
- Over 300 new loot items including food, drinks, snacks, medical supplies, vehicle parts, books, tools and more…
- Beer, wine and vodka loot added.
- Sponge Bob backpack.
- Patrick backpack.
- New medic skill system + associated new loot.
- New mechanic skill system + associated new loot.
- New materials.
- New illnesses added.
- Ability to perform self-blood transfusion.
- Metal melting furnace + associated new loot.
- Ability to craft new reinforcement metals with various levels of protection.
- 9 new melee weapons (Baseball bat, wrench, scythe, sickle, sword, hammer, pickaxe, pipe, shovel).
- 15 new firearms (L85A2 Holo GL, M8, M8 + M320, M8 Compact, M8 CQC, M8 Compact CCO, L110A1, M8 Sharpshooter, M8 Holo SD, L85A2 ACOG, L85A2 ACOG GL, AA-12, L7A2 GPMG, G36C SD (camo), L85A2 NVV).
- 11 new quests to develop skills added.
- Foldable bike (can be carried around by player).
- Inflatable boat (can be carried around by player).
- Numerous new enterable buildings added.
- 2 new buildable ladders added for climbing over fences and attacking bases.
- 6 new opened factories added.
- New Novistrana police station variant added.
- New opened saw mill building.
- New accessible destroyer ships added to map, old buggy ones removed.
- New zombie parts loot added.
- New butcher zombie added.
- New mechanic zombie added.
- Winter skin added.
- Corn plants added.
- New train fuel tanker cars added.
- 4 new airplane wrecks added to airports.
- Combine harvester wreck added.
- Submarine wreck added.
- Trolley bus wreck added in Sabina.
- Belaz and giant diggers added.
- New environment sounds added to map.
- Roundabout added in Krasnoznamensk bridge end to make it easier to access bridge from other side of the highway.

Fixed/Changed/Improved:

- Blood transfusion system redone
- Vehicle Repair system + associated new parts loot.
- Revamped Sector B.
- Loot on Sector B revamped.
- New Sector B machine guns.
- Revamped fuel system.
- Improved Dr. Ivan’s lab.
- New hatchet model.
- Second floor added to police station.
- Police station optimized to improve FPS.
- Military barracks revamped.
- Temperature system redone.
- Food and drink system redone.
- Forests completely redone and tree numbers reduced in southern Sabina and Byelov area to improve FPS and performance.
- New illnesses introduced + associated medial loot and skills to cure them.
- Ability to disassemble vehicle parts to study them added.
- Ships in ports now accessible from pier via makeshift bridge.
- Some large textures rescaled to smaller dimensions to improve game performance.
- Loot spawn system revamped.
- Ability to peak through walls in Dr. Ivan’s lab resolved.
- Police station added to Byelov and Etanovsk.
- Krasnozamensk buildings made more space to improve performance.
- Floating ice and ice hidden under water around Novistrana levelled correctly.
- Windows removed on 1 floor shops to allow them to be shot out of and in to.
- Various small objects removed in Sabina to improve performance.
- Wreck numbers reduced on highway from Branibor to Seven.
- Helicopters falling of ships issue resolved.
- Falling through in Sabina train station issues resolved.
- Zombies not being able to leave red factory issue resolved.
- Global FPS optimization achieving up to 10+ extra FPS in previously laggy places i.e. Sabina, and more FPS in other places.
- Flying fortress MG not shooting/aiming straight issue resolved.
- Martin shopping centre missing textures, buggy collision etc… issues resolved.
- Buggy grass around Dr. Ivan’s lab issue resolved. Grass now grows there.
- Glass tubes in Dr. Ivan’s lab removed.
- Tunnel damaging wheels in Sabina issue resolved.
- Flying furniture in schools, shopping centres and other buildings resolved.
- Not being able to fire through corners in Dr. Ivan’s lab issues resolved.
- Falling through places in Dr. Ivan’s lab issues resolved.
- Buoys around oil rigs turning white issue resolved.
- Mi-17 not being able to kill pilot issue resolved.
- Fixed one of the side guns in the Mi-17 Cz.
- Vehicle repair menu improved.
- Buhanka fire geometry issues resolved.
- Street lamps in Sabina reduced by 50% to improve perfomrnace.
- Holes in race track walls added.
- M9 pistol weight changed from 9kg to 0.8kg.
- Ability to peak through Sector B walls issues resolved.
- Flashing water in lakes issue resolved.
- Water in lakes correctly levelled.
- Dead soldiers corpse on roads models redone and improved, added Taviana army uniforms.
- Not being able to get in to Bimmer and other cars as cargo from passenger side issues resolved.
- Shadows added to most cars where previously missing.
- Bots not shooting Scrap Bus issue resolved.
- Not being able to kill passengers in Scrap Ferry issues resolved.
- Falling through Casino model in Sabina issue resolved.
- Ability to walk through wall in North Branibor school issue resolved.
- Helicopter not registering roof on Treblyanka NPP issue resolved.
- Walking through walls issues in Treblyanka NPP resolved.
- Black texture on realigns in Molotovsk and Lyubol issue resolved.
- Zombies not walking in to and shadow issues in Vladimir TV tower resolved.
- Ability to swim through bridge leg on Novistrana issue resolved.
- Ability to walk through some hospital walls issue resolved.
- Hiding in grey hotel roof issue resolved.
- Ability to glitch in to room on office buildings issue resolved.
- Crooked tram rails in Sabina issue resolved.
- Missing texture, floating objects etc… in Sabina museum issues resolved.
- Missing texture in Sabina bank resolved.
- Not being able to sit in Scrap Buggy as passenger issue resolved.
- Invisible wall in Sabina parliament building removed.
- Bratislav bridge missing railing added.
- Some inaccessible/badly positioned containers in ports fixed.
- Trash cans inside pub in Sevastopol resolved.
- Obshironsk road sign changed to Apshironsk.
- Slavyansk road sign spelling mistake resolved.
- Missing textures on grave stones issue resolved.
- Some cars not lowering when wheels damaged issues resolved.
- Scrap Bus gunner disappearing at 100 meters away issue resolved.
- Holes made in fence around fire station in Krasnozamensk.
- Blood glowing in 2 floor shop issue resolved.
- Ability to walk through walls in Lyepestok red hospital building resolved.
- Missing texture etc… in yellow railway station issues resolved.
- Various ground elevation bugs fixed in and around Sabina.
- Ability to walk on air beside escalator in Sabina 2 floor shopping centre issue resolved.
- Invisible house in Grushnoye removed.
- Wreck blocking road on Krk island removed.
- Not being able to get in Taviander as cargo issue resolved.
- Scroll wheel function ‘upgrade’ missing on fences issue resolved.
- Not able to add players to stronghold issue resolved.
- Not being able to finish building last stage of garage issue resolved.
- Krk island bridges pillars have no collision issue resolved.
- Flying road reflectors around Lyepestok area removed.
- Shadow artefacts on building near train station in Etanovsk issue resolved.
- Dalnogorsk ground showing trough hangar floor issue resolved.
- Walking through walls in Sabina parliament building issues resolved.
- Fire station in Sevastopol lowered to stop braking legs.
- Toilet on the road from Lyepestok removed to Ovisoy island removed to allow for base building in the area.
- Flying wind clutter removed to improve performance.
- Trees removed from inside the church in Alexander.
- Lag issues in Alexander city resolved.
- Terrain unevenness and sunken buildings in Kameni fixed.
- Missing texture on stairs in Helfenburk castle issue resolved.
- Number of bushes reduced around and inside Alexander city to improve performance.
- Objects disappearing behind windows/doors of certain buildings issues resolved.
- Corrected spelling mistakes in some item names.
- Weight of some items corrected.
- Various stencil names corrected.
- Kamaz Transport name changed to Beast




http://originsmod.info
Mittwoch, 14.Okt 2015 - 21:22 Uhr

Bewertung: Dieser Download wurde noch nicht Bewertet.
***************

0 Mitglieder und 1 Gast schauen sich diese Datei an.

Kommentar