Autor: Poison Idea Thema: Update auf 1.7.7.1 ?  (Gelesen 1079 mal)

Offline Poison Idea

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Update auf 1.7.7.1 ?
« am: Donnerstag, 04.Jul 2013 - 12:35 Uhr »
servus
gibt es ein Update auf die aktuelle Version 1.7.7.1 von DayZ?

MfG Poison Idea
« Letzte Änderung: Samstag, 06.Jul 2013 - 01:32 Uhr von Poison Idea »
Sterben muß a' jeder, aber drängen loß i mi net.

Offline Poison Idea

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Re: Upgate auf 1.7.7.1 ?
« Antwort #1 am: Samstag, 06.Jul 2013 - 01:31 Uhr »
servus

hier ist ein Links zu einer aktuellen Version von Namalsk 0.75  :)

http://www.nightstalkers.cz/en_index_dn.php?menu=en_dn_popis

Könnt Ihr das installieren?

MfG Poison Idea
Sterben muß a' jeder, aber drängen loß i mi net.

Offline PapaRenner

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Re: Update auf 1.7.7.1 ?
« Antwort #2 am: Samstag, 06.Jul 2013 - 07:45 Uhr »
Servus.
Bin grad noch im Urlaub. Schau's mir an wenn ich wieder da bin :)
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Offline PapaRenner

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Re: Update auf 1.7.7.1 ?
« Antwort #3 am: Montag, 08.Jul 2013 - 10:21 Uhr »
Werd leider noch etwas warten müssen.
Dayz 1.7.7.1 und Namalsk 0.75 ist noch nicht wirklich kompatible mit dem rMod 2.1.
Gibt anscheinend noch ne Menge probleme damit.

Edit:
Also auf 1.7.7.1 kann ich auf jeden fall nicht updaten weil ab 1.7.7.1 kein CustomLoot mehr funktioniert. Auf 0.75 kann ich mal versuchen zu Updaten. Es ist aber zu überlegen ob ich rMod mal draussen lasse. Weil wie ich gelesen hab gibt es mit 0.7.5 viel neue Waffen und Fahrzeuge.

Da ist zu überlegen rMod weg zu lassen.
Was meint ihr?
« Letzte Änderung: Montag, 08.Jul 2013 - 10:39 Uhr von PapaRenner »
Greetz de'Baba O0
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Offline smurfi

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Re: Update auf 1.7.7.1 ?
« Antwort #4 am: Montag, 08.Jul 2013 - 11:05 Uhr »
probieren geht über studieren ;)

ohne rmod komm ich dann auch mal auf nen vanilla-namalsk :)

Adebar

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Re: Update auf 1.7.7.1 ?
« Antwort #5 am: Montag, 08.Jul 2013 - 11:14 Uhr »
Der Changlog:

Release [v0.75]


Client-side

<< General >>

Changed: All of the needed files were updated to be compatible with DayZMod 1.7.7.1

Changed: Hitsounds for infected (you will no longer hear default arma2 hitsound when shooting infected)

Changed: All infected are using (zombieLoot) Namalsk cfgLoot classes now (to counter the amount of loot the infected can spawn using classic DayZMod cfgLoot classes)

Changed: Although you will meet the new 1.7.7.1 infected (viral) during your survival attempts on Namalsk, it uses different (new) classes

Changed: Loot is now more scarce on Namalsk

Changed: Bloodsucker spawn should be more rare again (+spawn density parameter extended, see init.sqf file in mission pbo)

Fixed: Travelling over Tara bridge should be safe again

<< Loot tables >>

Added: "ItemNails" to "genericNamalskNoFood", "genericNamalsk"

Added: "ItemWaterbottleUnfilled" to "militaryNAC"

Added: New types of food into "foodNamalsk"

Changed: All custom "CfgLoot" classes to match the new DayZMod's format

Changed: All custom "CfgBuildingLootNamalsk" classes to match the new DayZMod's format

Changed: Increased the basic infected count in "CfgBuildingLootNamalsk" classes

Changed: Several infected parameters (count, chance,..) in Namalsk loot tables

Changed: The golden mine aka "Land_dlouhy1" building with 53 possible residential loot spots was "relooted" to 25 loot spots

Changed: "BAF_AssaultPack_DZN" changed to "DZ_British_ACU"

Fixed: Few loot positions on some objects to prevent script errors when using this spot to spawn

Removed: "10Rnd_127x99_m107" from "militaryNAC" and "militaryNamalsk"

ResidentialNamalsk

- Lowered spawn chance of "ItemWatch", "Makarov", "MakarovSD", "Colt1911", "Binocular", "LeeEnfield" and "WeaponHolder_ItemCrowbar"

- "WeaponHolder_MeleeCrowbar" changed to "WeaponHolder_ItemCrowbar"

- Added "MeleeBaseBallBat", "WeaponHolder_ItemHatchet"

IndustrialNamalsk

- Lowered spawn chance of "WeaponHolder_ItemHatchet", "WeaponHolder_PartEngine", "ItemKnife"

- Increased spawn chance of "trash"

- Added "WeaponHolder_ItemCrowbar"

FarmNamalsk

- "WeaponHolder_ItemMachete" changed to "MeleeMachete"

- Lowered spawn chance of "WeaponHolder_ItemHatchet", "PartWoodPile"

- Increased spawn chance of "trash"

SuperMarketNamalsk

- Increased spawn chance of "trash", "Binocular"

- Lowered spawn chance of "ItemWatch", "Crossbow_DZ"

HospitalNamalsk

- Increased spawn chance of "trash"

- Lowered spawn chance of "MedBox0_DZN"

HelicrashNamalsk

- Lowered spawn chance of "MedBox0_DZN", "AmmoBoxSmall_556" and "AmmoBoxSmall_762"

- Removed spawn of "M107_DZ" and "BAF_AS50_scoped"

MilitaryNamalsk

- Added spawn of "trash"

MilitaryNamalskWinter

- Added spawn of "trash"

MilitarySpecialNamalsk

- Added spawn of "trash", "Sa58P_EP1" and "Sa58V_EP1"

- Lowered spawn chance of "AmmoBoxSmall_556" and "AmmoBoxSmall_76"

MilitarySpecialNamalskWinter

- Added spawn of "trash", Sa58P_EP1 and Sa58V_EP1

- Lowered spawn chance of "AmmoBoxSmall_556" and "AmmoBoxSmall_762"

- Removed spawn of "M107_DZ"

MilitarySpecialNAC, MilitarySpecialNACER7

- Added spawn of "trash", "Sa58P_EP1" and "Sa58V_EP1"

- Lowered spawn chance of "AmmoBoxSmall_556" and "AmmoBoxSmall_762"

- Removed spawn of "M107_DZ"


Server-side

Added: New loot scheme "CfgBuildingLootNamalskNO50s", which removes er7 variants and KSVK_DZN (check init.sqf file in mission pbo for more info)

Added: New picture for mission loading screen

Changed: All of the needed files were updated to be compatible with DayZMod 1.7.7.1

Changed: Battleye filters to support newest DayZMod release and DayZ Namalsk / Namalsk Crisis changes

Changed: Functions for spawning static helicrashes and medical care packages were completely redone to support 1.7.7.1

Changed: Starting location of "Ka60_GL_NAC" helicopter (to prevent weird bumping on helipad)




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Re: Update auf 1.7.7.1 ?
« Antwort #6 am: Montag, 08.Jul 2013 - 11:23 Uhr »
Drängt sich natürlich die frage auf ob man das Teil Restetten sollte und alle starten bei null  8)
Greetz de'Baba O0
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Re: Update auf 1.7.7.1 ?
« Antwort #7 am: Mittwoch, 10.Jul 2013 - 20:29 Uhr »
servus
Lange Patch liste, mein englisch ist mist  :o
Resetten für aktuelles DayZ ist gut.

Werde mal meine Freund darauf vorbereiten

MfG Poison Idea
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